Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



събота, 15 септември 2007 г.

КАКВО ЛИ Е ПЪК ТОВА?

"Здравей, *****!

Искам да споделя с теб нещо много лично. Това, което ще прочетеш по-долу са впечатленията ми от пътуването из Странджа и Стара планина... Ето ти поредната ободряваща мотивационна „порция”:

С известно забавяне осъществявям плана си за „зареждане” в Енерго-информационните центрове на територията на България. По странен начин всичко се подрежда при мен. Колкото съм по-балансирана и привидно бездейна, толкова по-невероятно чудни неща ми се случват.

Мислила ли съм някога, че ще мога да общувам с нестинарката в мен? Едва ли. Знам, че мога да общувам с огъня, но да Го усетя през чуждо непознато тяло, ПРЕЧУПЕН през друго женско съзнание? Е, Случих го, докато почивах край морето. Нещо ме възпря физически да премина по „огнената Пътека” – прозаичен факт: бях с чорапогащник. Огромно разочарование! От Себе си. На това място няма да се върна.

И тъкмо да се порицая за непредвидливостта, чувам съпруга ми да казва: „Я по-добре потренирай първо вкъщи. Ще ви заведа на Боянското ханче и там ЩЕ БЪДЕШ нестинарка! Рече и отсече. Така категорично и от раз формулира моята мисъл-мечта ... Тук ще ти поясня нещо за Него: той е толкова силен, мощен Българин, със Здраво патриархално мислене и е изключително ревнив към мен и дъщерите ни! ... И изведнъж не само не ми се присмя за „чудовищното хрумване” ... Той 100 % вярва, че ще го направя! Само беше загрижен да не се нараня... Бях потресена от факта, че вече не само аз му чета мислите. ТОЙ СЪЩО ГО МОЖЕ!!!

Защо ти пиша тези подробности? Щом той го може, защо и другите българи да не опитат? Трудно е само в началото. Да разбереш себе си, да даваш най-доброто, на което си способен, да развиеш потенциала си, да разгърнеш талантите си... Прекрасно е! Живея в този смутен „сегмент” на Безвремието и съм в Епицентъра на Нещо. Инстинктът ми подсказва, че пак не бъркам. НЕЩО ЩЕ СЕ СЛУЧИ... Случва се ... Случвам го!..

После ще мисля защо точно Аз, защо точно Сега...

Следващата магия беше вчера. По-точно бяха 2 или 3. Зависи какво разбираме под „Магия”.

Първо в пощата: Скапах компютъра, на който работех днес. Уж беше най-мощният и бързият, а като почна да забива ... Едва отговорих на личните съобщения – и то с огромна мъка и зверско чакане. А като реших да пусна „нещичко” във форума – „запуши”!!!

Е, мен това отдавна не ме стряска. „Лаптопа” ми 2 пъти гърми (а е на 8 месеца), редовно „шашкам” машините в цеха, за уредите вкъщи и някакви си там ел. крушки няма да ти казвам как побесняват. Явно съм презаредила `акумулаторите`. Моите хора са ми свикнали на странностите. И също се зареждат, а аз им „доливам” само. В момента съм се „нафрашкала” до връх. За какво ли ми е нужно толкова енергия и тази сила? Ми пак ти казвам – Нещо ще се случи! Е, аз се оглеждам.

Второ: При цялото ми дистанциране от нови контакти, ПОСТОЯННО ми се „лепят” все усмихнати и позитивни хора. Ето и сега, пиша ти от кафето в хотела на фона на Quin – ПЕЯТ ЗА ШАМПИОНИТЕ! А пък аз пускам на всеки българин по един топъл лъч и една огромна доза Надежда. Искам да разбера Колко сме българите? Е, ако ме потърсят лично – ще спечелят. Магнит съм, Избраннико! За Доброто в Хората. Никакво манипулиране, никаква обработка – просто Усмивка В ОЧИТЕ МИ.

Трето: След Странджа качих моите (семейството ми) на Стара планина. Така, както си пътувахме към Старата ни столица , кривнахме до ... Котел. И намерихме центъра и ... Мощни вибрации, много българско, много земно и ... Тангра слезе при нас! Пълна Магия. Моите не разбраха, аз Го усетих. ... ЕДИН ПАНТЕОН, 2 дървета - Хармония и ЖАРАВА. Зазвучахме на една вълна ... Много древна и много Българска.

Питах се, и сега, след Това, какво Още можем да Случим?!?? Защото денят бе неслучаен (17.09): Вяра, Надежда, Любов, Родени от МЪДРОСТТА. Те ни отведоха до ... Целебния бук! Не съм знаела, че го има. Не съм го търсила. Както каза моята Принцеса: „ ... Мамо, Той ни извика”. Да, "****** ", намери ни и ни извика Той, Тангра. Детето ми знае много малко за нашия Бог. За нея това е ново усещане. Ами значи ... й е дошло времето. Да научи.

... Катерихме някакви чукари с джипа. Никой не промърмори, че е гладен и жаден (а ни чакат в Търново „на маса с чаши”) и че уйдисват на поредната ми глупост. Продължавахме със скорост 1к.с. – силата на белия жребец ... Нужно ли е да ти казвам, че 1-2 км преди дървото изскочих от колата и продължих пеша? Без грам колебание и размисъл. Тичах нагоре по сипея. Атмосфера – неописуема! Въздухът трепти. Бях в прегръдката на Вселената. Без птички , само крещяща ТИШИНА!

... Чаках ги при Дървото. Сляхме се с Вечната Целителна сила ... от прадедите ни. Четири Български Души общуваха с ... БЕЗВРЕМИЕТО.

Там, при Дървото си помислих за теб, "****** ". Не съм те виждала, не съм чувала дори гласа ти. Само се върнах и „пуснах” Вълната ти и пратих топъл слънчев лъч към ДУХА ти. Може и да си го усетил, знам ли каква е била Волята на Тангра ... Ако не съм те открила, значи е още там.

Много СИЛА имаше в Дървото. Поисках му Просветление и Здраве за себе си. Исках подкрепа за да продължа по Пътя.

Исках Успех за всички Българи. Исках благополучие за Родината. Исках ...

Е, помечтах си на воля. А имам навика да сбъдвам Мечтите си. Поне до сега беше така. Искам го и занапред.
***
... Това беше Вчера. И вече получавам първите „порции”. Сега, докато ти пиша ми позвъни Неслучаен човек – ще я видиш. Парадоксът тук е, не че е жена и в паспорта й не пише „българка”. Но, ... ще видиш Уникат, Енигма ...

Четвърто: ... Има ли смисъл да губя време в описване на вече преживяното? Така пропускам новите изживявания. Много е наситен денят ми.

Сега тръгвам съм Царевец – ще отворим очите и на Малката фея за „Каменното небе” от злато.

Приготвям се. За всичко, което ми пред-стои.

А другата събота съм ... в Рила.

Пак ще ти пиша.

Разкажи ми и ти нещо за себе си. КАК тече твоето време?

ЛЕМС"

П. П. Горното "откровение" е писано от мен на 17.09.2004 г. и адресатът му е човек, с когото работих по Себеразбиране и Себепознание година, че и повече май (по изрично негово желание и напълно безкористно!!!) . Подкрепих го и финансово в една МЛМ-пирамида (струваше ми към 500 лв тая авантюра) и накрая ... той ми лепна етикета "агент на Золотов".

За напразните ми усилия понесох наказания от Водача ми - с пълно право!!!
--------
Сега, от дистанцията на времето, разбирам колко безсмислено е било да си губя времето, да се напрягам и да влагам Всичките си знания и Умения за подобна ... предателска душица.

По изключение ще му пожелая нещо не дотам позитивно: Колкото си прав, "*****", толкова и ... да щастливееш.