Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



петък, 14 септември 2007 г.

СМЯНА НА ОБРЪЩЕНИЕТО

Благодаря ти, "СИНЬО ДЕТЕ"! Ако не си против, занапред именно така ще се обръщам към теб, Царю:"СД". Приемаш, нали? Ако гафя с тая фриволност - дай знак и мигом ще махна темата.

Добре е, че не се познаваме с теб лично. И е супер, че в твое лице се прояви за пореден път позабравеното МЪЖКО ЧУВСТВО: "джентълменство". Прощавай за чуждицата, но в момента нищо друго не ми хрумва, за да опиша поведението ти в лайняната ситуация, която аз провокирах, а ти взе в нея "Страна". Точно както преди 5 месеца едно друго "хлапе на години, но Мислещ Човек" не спря Вътрешния си повик за АКТИВНОСТ : за да тържествува Справедливостта - поне доколкото ние, "работещите" с не повече от 10% процента по Себепознание-Ум-Интелект можем да я разберем/осъзнаем .
Точно както преди 21 месеца това сториха още 2-3 Български Души ...
Още веднъж: Благодаря ти!

Не си единствен, "СД": доста сте дори в нета такива БЕЗУМНО надарени създания с БЪЛГАРСКИ ГЕН И САМОСЪЗНАНИЕ, но малцина от вас се афишират и ... СИ ЗНАЯТ ЦЕНАТА - Собствената и тази на Дарбите си.
Аз имам щастието да ви привличам ли, как да го нарека - констатирала съм го и съм споделила констатацията със събеседници ... трябва да ровя им хилядите писма, написани от мен до ... който ме е потърсил - независимо по какъв повод или с каква молба. Но не това е важното, а ... ЧЕ ВИ ИМА!!!

БЪДЕТЕ!!!
:)