Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



петък, 14 септември 2007 г.

ПРЕКРАСНО 2

Здравейте, ******!
Искам да споделя с Вас това, което събуди в мен "аватара ви" и цялостното Ви присъствие във форумите тук. Мъничко "моделирах" - представих си как препускате на бял кон в гората. И ето какво написах.
... Удоволствие е да гледаш препускащ кон. Хармония, устрем, могъщество, Сила, гордост, непокорство и ... ПОЛЕТ!
Към какво? Към Свобода и независимост.
По-съвършено може да бъде само, ако картината е допълнена с човешко присъствие. Не какво да е, а на момиче! Волна ездачка върху млад жребец препуска из гората! Вълшебно е! Има магия - магията на единството и обичта. И свободния избор да си РАЗЛИЧНА!
БЪДИ!

... Небе, звезди, гора, река. Момиче, ръж, ветрец и кон.

Последна лятна нощ. В очите ти блести сълза, сърцето ти е свито.

Очакваш есента? И ... Тропот на копито прекъсва тоз вълшебен миг на сладка и заслужена почивка. След дълъг ден и шеметен галоп ти спря при мен – водица да отпиеш и челото да охладиш. Не своето – на Коня. Той буен е и своенравен. И бърза все напред, напред, напред... И в мраз и в пек , през каменни реки препуска в надпревара с Теб. Кой е по-бърз или по-силен? Ти, Той, вятърът, Земята... или Небето? Аз виждам ви като ЕДНО ВЪЛШЕБНО и СТРЕМИТЕЛНО единство на СИЛА, СМЕЛОСТ, СВЕТЛА ВЯРА. Вий всички сте ЕДНО СЪРЦЕ и Разум и Душа - КОСМИЧЕСКА и ЗЕМНА.

ТИ неведнъж си падала ... изхвърлена от стремената, дали от вятъра или от Него. И ударът не беше лек. Нима уплаши се тогава? Не! Ти Поиска и получи сила от майката-Земя и вдигна поглед към ... Небето. А там бе Вярата и Мъдростта. Видя ли ме? Аз бях до теб.С протегнати към вас ръце. Не ме потърсихте. И по-добре – ти беше Сила в слабостта на Майката-Природа...

Здравей, ******!

Добре ли мина демонстрацията? Успя ли да събереш сили от Святото място? Чу ли Конника? Малко ми домъчня за теб.

Четох няколко пъти последното ти писмо. В него ми направи впечатление думичката-предател : „ЗАСЛУЖИЛА”. Размисляла ли си някога от къде идва? И за кого се отнася? За + СЛУГА!!! По` ти отива друга дума, действена = ИЗ-ВОЮВАМ, за+ ВОЮВАМ ... Какво ще кажеш за тази ми хрумка? Я го прати по дяволите тоя плазмодий! Ти не си нито за слуга, нито си за господар. Ти самата си ... Амазонка! Гази` ги наред недоносчетата сбъркани! Щом не са ти на нивото – ЧАО. Така мисля аз. Ако съм прекалено рязка – разсърди ми се. Ще го приема без обида.

Не виждам в нещо да си сбъркала. Само си преценила неточно гадината и си му дала нещо, за което не е дорасъл и не заслужава! За него – АМИН! И не се наказвай – нямаш грешка!

То и в приказките хубавите неща се случват ... чак на третия опит! Ми да! Само че, условието е да не се откажеш и обезвериш след втория неуспех. И да се отърсиш от Обидата! Времето е и ТВОЕ. Направи го свой съюзник, а не – враг.

Друго, по-важно нещо има в писмото ти – срещата ти с ангелчето-второкласничка. Почти успях да си ви представя. Вълшебна гледка. Това момиченце ти е направило най-добрия подарък – УСМИВКА И добра ДУМА. Ти си срещнала МЪДРОСТТА в НЕВИННОСТТА на тази мъничка фея на ДОБРОТО! Тя те е съпроводила до Твоето училище – на живия ЖИВОТ! Живея го, ******, всяка секунда и всеки миг изпълни със смисъл и действие. Хленченето е за слабохарактерните, без значение е от кой пол са. Ти не си от тях! Сигурно и Албена ти е казала същото, нищо, че не говори с езика на хората? Така ли беше? ...

... Чух ви двете в здрача... Разговаряхте без думи – само поглед и ... пръхтене и едно ... пламтящо чело. Тук се разделихме преди време. Аз останах – да ви чакам. Пак да видя теб и Коня искам днес, сега. Елате ...

Силни ли сте, или малко поизчерпани от срещата ви с Вечността?

Вярвате ли, че ще бъде Утрото по-мъдро от вечерта?

Обадете се, обични символи от плът и кръв. Как наричат ви – епични? Не, ****** и Албена ви зоват.

Все на път, на път, на път...

Все препускате из нашта славна и изстрадала земя

И навсякъде развявате древните ни знамена

Искам да ви видя и усетя устрема ви в Полета на смелостта

Искам като вас с Огъня на смелите да се заредя...

........................

Желая ти прекрасна Слънчева седмица, ******!

Силвия