Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



неделя, 9 септември 2007 г.

Към Георги Георгиев

georgi_nz писа: " Еврейко Мирчева - що мърсиш темата с присъствието си?"

Не ми се сили`, "чистофайнико"! ;)
По първото ти лайненце: Темата се "целеше" в мен и аз отговорих подобаващо. Два-три пъти Елтимир ми е пращал въпросните стихове с подтекст/кодировка/ НЕПОНЯТЕН ЗА ТЕБ, но разбираем за Мен. Даже и на сайта ги имаше, но не знам дали Админите не са ги разчистили.
И по втория ти екскремент: Нито капка еврейска кръв няма във вените ми. Доколкото знам има вероятност да съм с % черказка такава, но нямам писмени доказателства, а само разкази на пра-пра-баба, която е починала преди да се родя.


Имам кръщелно свидетелство за приемане в лоното на православната църква на 07.05.1989 г.
Още не знам как да го изтипосам тука, но ще погледна навсякъде в блога, ще открия как се качват пдф-чета и ... ще усвоя и това.
Ще пусна документа, заедно Кръщелното на тате и на мама (вечна й памет).

Мога да ти покажа и снимка от самия ритуал с Моето кръщене, че и други, на които АЗЪ съм кръстница на БЪЛГАРЧЕТА! Това обаче .. ще се забави - трябва да отскоча до къщата, че всички албуми от Предишния ми живот/брак останаха там.

Ако щеш ми вярвай, ако щеш -... продължавай да ръсиш спамерските си съобщения по повод произхода ми в сайта на Светлозар, с които доказваш само едно: БЕЗСИЛИЕТО СИ да ме обориш.

Ми то си е така: само с крякане - такъв резултат.

А за твое сведение само споменавам: в живота си не съм престъпвала прага на еврейски молитвен дом (синагога). Нито на джамия.

Ден Грее