Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



вторник, 11 септември 2007 г.

ЕТО МЕ

И още преди да прочета какво сте писали , докато ме нямаше, искам да ви благодаря, мои гости: - за АКТИВНОСТТА!
Ще погледна какво сте написали по съобщенията ми и ще отговоря. След мъничко.

И още за нещо искам да ви БЛАГОДАРЯ - ЗА ИНТЕРЕСА към ... инфото за единствения Администратор тук, т.е. към мен. Скъсали сте "профила ми" от зяпане.
Ма той засега си е "постничък", доста. Карай, в по-свободен момент ще попълня празните полета.
Направо ми е гадно, че още не мога да насмогна с новите , непознати ми още "врътки" в тая чудесийка - блога. И това ме навежда на Мисълта, че е крайно време да се стегна и да кача малко пдф-чета и джепе-ци : за да го наситя с Красота и "... Аромат на узряла ръж".

И така. Да видим какво следва:
Заварих 12 новички коментара (така ми "докладва" агентчето .. хи хи, става дума за оповестяването в Mail.Ru.Agent, а не на някое топлокръвно създание). И първото, което ще сторя е да им отговоря. Даже няма да надзъртам "някъде" си, че ... не ми се СКУЧАЕ.
Екшънът е тук и чака да се включа.
За малко си отдъхвам (10-15 минутки - докато пиша това съобщение), че днешният ми ден бе СУПЕР ДИНАМИЧЕН и Успешен, но също така и изтощителен.
.............................................
Накратко: Егати "Шарения ДЕН"! СУПЕР!

Питам се в момента: ЩО ВСЕ СЕ СПРАВЯМ? и даже се смея на песимизма, който ме заобикаля? И що все мен търсят, като има завързан казус или пък "дръпната" служителка на гише? Щото съм истерична ли? Щото не умея да задам точния въпрос и да си потърся правата? Или пък в друга плоскост: ЩО НЕ ПРАВЯ като повечето ми връстнички - да се тюхкам кат си гледам "бръчките " и целулита (както ме посъветваха съвсем наскоро тука - май снощи беше???) с отчаяние и яд на неумолимия ход на времето, календарното, не Космическото.
Карай. Нещо се улях в лиричното отклонение-Апотеоз на собствената ми "скромност".
Време е да се захвана за ... с ВАС.

Да видим кой е бил най-ранобудното ми пиленце.

;)