Никоя част от този блог не може да бъде копирана или репродуцирана, освен след писмено съгласие от страна на Авторите на съобщенията и коментарите, публикувани тук.



понеделник, 10 септември 2007 г.

На вниманието на някой, пишещ СЕГА с ник Alhambra ...

... а преди това с: Leshnik, narzole и .... другите имена, които нямам в момента време да проследявам. Става дума за учестник в дискусиите от форума на "Движение Воини на Тангра".

Първо се извинявам, че още нощес не ти писах, но ми кръцнаха нета шибаняците - прословутата "грешка 678", която отстраниха току-що.

Не ти знам името, момко, но бих желала ДА СПАМИШ ТУК - в моя блог.


Докато не разбера/ми кажеш някакво друго, за теб ще използувам обръщението "лешник" , щото ми звучи най- .... най-неутрално да го наречем засега.

"Лешниче", Обещавам ти чистосърдечно следните 3 неща:
* Нито ще ти трия съобщенията, нито ще ги редактирам (последното не го знам - засега!!! как се прави тук).
* Няма и да бъда язвителна (много) спрямо теб и мненията ти, КАКВИТО И ДА СА.
* Ще те изслушвам/чета и ако имам "лек" за болежките ти ще ти го давам - все неща, които правех в Интернет, преди да ме набедят за ... знаеш каква.

Ето ти и отговора ми - обосновка на вече възникналия в теб въпрос "Що бе, джанъм"?
"оттатъка" пишещите са много леко дразними на някои теми, които засягаш. И ... ми ще го изпиша: в известна степен СА глупави, щом досега не разбраха, че има смисъл да те изслушат.
Вярвам, че ВСЕКИ ИМА ПРАВОТО НА МНЕНИЕ, но е тъпак, ако го КРЕЩИ на всеослушание и използува нецензурни думи. За подобни изказвания се приема, че са т.нар. спам и .. подлежат на "баниране". (Така че, Админите там са ПРАВИ.)

Приемаш ли предложението ми?

Сега нямам много време за писане - трябва да изскачам на работа. Щях някак да те потърся там, но ... разчитам, че вече има хора от четящите оня сайт, които надзъртат и при мен, та ... "ЩЕ ТЕ СВЕТНАТ"! за което им благодаря и ги подканвам - ПИШЕТЕ бре! Аз понекога не чета написаното, но ВИНАГИ му отговарям!

ЛЕК и Усмихнат ден ... на всички!
Слънчева седмица от мен!

;)



______________________________